Specijalista za employer branding i employee experience
Natalija je završila master studije na Fakultetu organizacionih nauka. Odmah nakon diplomiranja započela je svoju karijeru kao praktikantkinja u ejčaru u kompaniji Keprom. Tu se prvi put upoznala sa regrutacijom i selekcijom, a došla je u dodir i sa kadrovskim delom i treninzima. Od skoro devet godina radnog iskustva, najviše vremena je provela u ritejl industriji. Provesti više od pet godina u regrutaciji i selekciji u ritejlu, znači da ne postoji ćoše u koje Natalija nije virnula kako bi pronašla adekvatnog kandidata za sve moguće pozicije, od prodavca do raznih specijalističkih pozicija. Najjači fokus joj je uvek bio na regrutaciji. Baza kandidata se mora puniti konstantno, a za to nisu dovoljni samo oglasi, nego i uspostavljanje raznih saradnji sa srednjim stručnim školama, fakultetima, organizacijama i jooooš mnogo vratolomija.
Baveći se regrutacijom, neminovno počinje da istražuje i oblast employer branding-a i iskustva kandidata, pa onda i iskustva zaposlenih. Na razne kreativne načine sprovodi ankete zadovoljstva zaposlenih, razvija akcione planove u saradnji sa ejčar biznis partnerima, i neguje saradnju sa fakultetima, studentskim organizacijama i agencijama za employer branding. Ova uloga omogućava joj da kreira privlačne priče koje unapređuju imidž kompanije kao poželjnog poslodavca i implementira inicijative koje poboljšavaju ukupno iskustvo zaposlenih.
Pored kreativnosti i istrajnosti, Nata je mag organizacije. Kod nje sve mora biti pod konac, od radnog stola, raznih vrsta arhive, do procesa kojima upravlja.
Natalija je prepoznata kao specijalista u oblastima regrutacije i selekcije, zadovoljstva zaposlenih i employer brandinga.